Penis Sertleştirici Hap, sağlık

Yemek sonrası gaz problemine son

Yemek seçimleriniz mide ve bağırsak sisteminizi etkiler.Öğün sayısı azalıp, öğünlerde yenilen besin miktarlarının artması, midede hassasiyet yaratabilir. Mide ve bağırsak sisteminizi rahatlatacak öneriler.. Aşırı sıcak ve soğuk gıdalar yemeyin. Yemek esnasında çok sıcak ve soğuk asitli içecekler içmeyin. Yemek yerken konuşmayın. Yutacağınız hava, gaz şikayetine sebep olur. Yavaş yiiyn ve iyi çiğneyin. Unutmayın ilk sindirimin başladığı yer ağızdır. Bir oturuşta aşırı yemek yemeyin. İki – üç öğünü bölerek tüketmeye çalışın. Aşırı

yeme, hazımsızlık ve gaz şikayetlerine neden olur. Asitli içeceklerden uzak durun. Oda sıcaklığında bekleyen suyu için. Hazmı kolaylaştırıcı bitki çayları içmek de gaz şikayetini azaltabilir.

Yoğurt ve süt seçin. Prebiyotik ihtiva eden yoğurtları ya da laktozu parçalanmış, laktozsuz sütleri deneyin. Çok soğuk tüketmemeye dikkat edin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s